neděle 4. listopadu 2007

Hřbitov a Gympl

Jsem sice vyhrožovala, že sem nic nebudu psát, dokud Mítek taky nedá k sobě nějaký příspěvek, ale vypadá to, že by to tu kvůli němu mohlo umřít, tak na to prdím :-)

V pátek byly dušičky, to asi víte, že? :-) Takže návštěva hřbitova byla nevyhnutelná... No teď kecám. Normálně bych tam nešla, jedině jako z povinnosti s rodinou. Takhle to bylo něco jinýho. Já teda nemám ráda, když někdo řiká, že je na hřbitově pěkně atd. To se prostě nedá říct tak. S oblibou to říká moje mamka a ségra, hlavně ve Švýcarsku se jim líbily hřbitovy. Ale má to něco do sebe, to se musí nechat. Akorát že tam bylo moc lidí, tak to zase nebylo uplně ono. A když se setmělo tak jsem se tam bála docela. Ale třeba když jsme vešli do jedné takové uličky, co se svažovala dolů a byla už tma, tam bylo hodně svíček a to bylo fakt (příčí se mi sem to slovo napsat) pěkný (svým způsobem)... Ale nenašli jsme ty slavný hroby, protože už byla tma moc na mě, abych tam courala :-[

No a pak se šlo do kina, na Gympl. Jako docela se mi to líbilo. Člověk dost zavzpomíná na svoji vlastní střední školu, protože plno věcí jsem tam poznávala z vlastní zkušenosti nebo od kamarádů. Akorát učitelé (teď to není z mojí hlavy ale souhlasím s tím) byli karikatury a nepůsobilo to moc realisticky prostě. Ale jinak dobré, zajímavé. A hlavně jsem byla v milé a mojí oblíbené společnosti :-)

Jo a opět se potvrdilo, že i když už v Brně bydlím skoro 23 let, vůbec se tu nevyznám, a to ani na místech, který znám. Jakože jsme jeli do Lucerny, a já jsem tvrdila před tím, že nevím, kde to je... Haha! Už asi stokrát jsem před Lucernou čekala na rozjezd... njn, komu není z hůry dáno, ten je blbej :-D No, ne já blbá nejsem, ale někdy mám menší takový záseky :-)

Jo a když už sem píšu, tak vězte, že ta investiční hra je uplně na pytel, kdykoliv něco koupím začně to klesat a já jsem zatím nic nevydělala, jen platím ty podělaný poplatky :-(

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A já se těšila, když jsem si přečetla nadpis, že se dočtu něco zajímavého o Tvém/mém/našem gymplu a ono nic víc než film.
Sajuri

Anonymní řekl(a)...

Jééé, mila a oblibena spolecnost je polichocena. :-) Teda neviem, ako Mitek, ale snad to nebolo mierene iba nanho. :-D

Mišáček řekl(a)...

Nene, to bylo na vás na všechny, všechny vás mám ráda :-)