úterý 1. dubna 2008

Finanční machinace

Povedla se mi zajímavá věc... Na svém běžném účtu jsem se dostala do mínusu i přes to, že nemám zřízený kontokorent. Jsem si vždycky myslela, že tohle není možné, ale když o tom přemýšlím, tak vzhledem k tomu, jaké transakce a v jakém pořadí byly provedené, je to vlastně správně a jinak to nešlo. Mám akorát trošku strach, jaké z toho pro mě poplynou důsledky, ale upřímně doufám, že žádné :-/ Nejspíš zítra naklušu do banky a nějaké peníze si tam vložím, ale vzhledem k tomu, že právě začal nový měsíc, tak se do objeví na výpise. No radost totok :-(

(note: přestože tento příspěvek zveřejňuju na 1/4, tedy na apríla, je míněn zcela vážně, a zakládá se na pravdě :-))

1 komentář:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

Jo, to se mi taky povedlo, a ani jsem si toho nevšiml, než mi přišel dopis z banky, ale důsledky žádný, bylo to KB, Gaudeamus.