sobota 21. června 2008

Když je pohoda :-)

Zas po dlouhé době je mi opravdu tak nějak celkově fajn :-) A to i přesto, že jsem se dneska vzbudila krátce po sedmé a už jsem neusla, tak jsem tak nějak vstala a ještě jak jsem byla v pyžámku, pustila jsem si Přátele a zalezla zase do pelíšku, pak jsem sedla ke komplu a pročetla DF a pár blogů, ke kterým jsem se v poslední době nějak nemohla dostat pořád, taky jsem si pustila nové Coldplay (láska veliká) a dala si výbornou snídani, což je úžasné, protože obvykle mívám doma problémy snídat, ale dneska teda jsem se nadlábla pěkně :-) Dala jsem si černý čaj, úúúžasný celozrnný rohlík (nechápu proč dřív nejedla jiné než bílé pečivo :-)) a k tomu moravské uzené a hermelín. Mňam! Taky jsem si chtěla dát Licithin, ale žádný doma nemáme :-(

A to je asi tak všechno :-) Ale jen mě potěšilo, kolik jsem toho od rána stihla (i když nic z toho není vyloženě záslužná činnost) a to ještě není ani 10, normálně bych se touto dobou ještě převalovala v posteli :-)

1 komentář:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

Ty musíš mít žaludek. :) Tohle po ránu.

Jinak tu radost naprosto chápu, když třeba jsem takhle vstal kvůli škole a pak toho jen za dopoledne toooolik a ještě něco víc stihl, to je úžasný. :)