úterý 29. července 2008

Jsem infantilní?

Hmmm? Co myslíte? Na někoho prý to, jak píšu, trochu infantilně (nebo tak nějak podobně) působí... Já nevím, já prostě píšu věci tak, jak mě zrovna napadají. Nemám ráda, když někdo píše příliš formálně a přitom to téma ani situace nevyžaduje. Možná bych se mohla zamyslet na svým slovosledem někdy. Uznávám, že ani Yoda by se občas možná nemusel stydět :-) V tomto slibuju, že se budu snažit mírně zlepšit. Jinak s tím asi nic nenadělám a budu dál psát tak, jak píšu. Rádoby vznešených vět mám dost ze školy (seminárky, BP, brzo už i DP a podobně) a taky z práce...

Jo a možná ta růžová působí divně - to je ale spíš takovej vtípek jakože :-) Pamatujete, jak jsem tu měla krásně zelené? A někdo sem pak psal, že mám veselý blog ve smutných barvách. Takže trochu ze srandy a kvůli malé touze po změně jsem sem dala ten růžový vzhled a v hlasování jste si rozhodli, že se vám to líbí víc, tak už to nebudu měnit. Kdyby bylo po mým, tak by to tu bylo celé žluté, ale to by vám asi vypálilo oči :-D Navíc Janka má na svém blogu odkaz na můj blog jako "Mišáček's pink pages" a já nechci, aby to kvůli nějakému mému rozmaru musela přepisovat :-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Rozhodně nic neměň a neřeš to. Je to skvělý. Já ti naopak závidím, že dokážeš psát tak jednoduše, volně, neformálně a přitom vtipně :)

Michala řekl(a)...

Míšo, to neřeš. Mně dneska označil jeden novinář v mailu klientovi za "mladou holčinu" a to jsem s tím novinářem komunikovala čistě mailem, žádný osobní nebo telefonní kontakt. A v mailech jsem se docela snažila být seriózní. Takže prdět na to:)