středa 6. května 2009

Jak to se mnou vypadá...

1) S téměř týdenním předstihem jsem odevzdala diplomku, z čehož jsem měla radost. Jednak proto, že jsem to nedělala do poslední možné minuty, a jednak proto, že jsem se toho už ráda zbavila :-) Jak budou vypadat posudky zatím nechci moc přemýšlet, ale upřímně doufám, že tak do toho Céčka se to bude pohybovat :-)

2) Začala jsem se učit na státnice a naposledy půjdu do školy. Obojí je smutné. Učit se mi nechce, od ledna jsem o skutečné učení ani nezavadila, tak se asi budu trochu trápit ze začátku. Poslední výuka je taky smutná, navíc když je to výuka spojená s přípravou na státnice. Navíc nás na hodině bude počítám maximálně 5 plus teda vyučující. Pak už asi do školních lavic nikdy nezasednu :-/

3) Snažím se najít si práci, úspěchy zatím jen dílčí, nic definitivního, takže k tomu radši vís psát nebudu.

4) Se blíží konec mého prvního skutečného zaměstanání a to jest taky smutné, ale ještě tam nějaký ten den pobudu, tak si zatím nemusím stýskat :-)

5) Pořád někde lítám a společensky se začleňuju a bavím. Dneska jdu na přednášku o Faerských ostrovech, kde bude mimo jiné řečnit Evka, takže se moc těším.

6) Přemýšlím o tom, co budu dělat v létě, ale bohužel se nedá nic moc plánovat, protože nevím, zda nezačnu pracovat.

Žádné komentáře: