čtvrtek 19. července 2007

Zpátky doma :-)

Tak jsem se ve zdraví vrátila :-) Díky ČD sice o hodinu později, než jsem měla původně v plánu, ale to se přežije :-) Byla jsem z té cesty ovšem tak vyřízená, že jsem si zapomněla koupit jídlo, ale máme super sousedy, takže do zítřka hlady neumřu :-) Taky jsem si myslela, že někoho překecám a večer někam vyrazím, ale jsem tak hotová, že už se těším, až zapadnu do postele :-P

Taky už mám v ISu zapsaný výsledky státnic a to A za bakalářku vypadá vážně nádherně :-) Měla bych poděkovat vedoucímu i oponentovi za to, že ani jeden nedokázal ve svém posudku vysvětlit, proč mi navrhují tak blbé známky :-) Oponent měl navíc tak vtipné (a hlavně nesmyslné) otázky, že i komise se tomu smála :-) Co všecko člověku nepomůže, že? :-) Nebýt toho podivného postupu stanovení známky z ekonomie, mohl být konečný výsledek ještě o něco lepší, ale co už teď nadělám. Ale z odborného předmětu mám B a to mi ke spokojenosti rozhodně stačí...

Teď to asi zní, jakoby ty výsledky byly pro mě novinkou, to samozřejmě ne, věděla jsem je hned v den státnic, ale dokud to není v ISu tak je to skoro jakoby to ani nebyla pravda :-D A taky se mi o tom dřív ani nechtělo moc psát, tak proto až teď ;-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Vítej zpět doma!
A gratuluji k tak pěkným výsledkům státnic. Bude se to na promoci červenat?
Sajuri

Mišáček řekl(a)...

Červenat se to rozhodně nebude, červenat se budu tak nanejvýš já :-D