pondělí 25. února 2008

Desperate Housewives

Jsem to teď začala poněkud šíleně sledovat, šíleně píšu proto, že na to koukám až příliš :-) A nemám se o tom s kým bavit, jen s Janičkou mojou, ale ona už je o dost dál než já a nepamatuje si to moc už. Jsem si, když to prvně dávali v TV u nás, myslela, že to je nějaká blbost o pár pipkách, co nemaj, co na práci, ale jakože ono to je fakt gut. Miluju Susan, protože je hrozně moc jako já (nebo já jsem jako ona???, nevím, to je jedno :-D). A taky miluju Mikea, protože to je fakt krásnej chlap. A taky Johna i když to je takovej moc zajíček (takže ho asi nechám Janičce). A Tom se mi líbí taky, hlavně od tý doby, co je doma s dětma a nechal si narůst vousy, ach ach :-) Carlos je škaredej, toho nemiluju :-D

Jinak jsem normální, však mě znáte ;-)

EDIT: slibuju, že zapracuju na svým slohu a udělám něco s těma divnýma větnýma konstrukcema a otřesným slovosledem ;-)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Děsný :D
Za trest stokrát napíšeš: Již nikdy nezačnu koukat na dobrý seriál, který má natočenu více než jednu sérii!!! :)

Mišáček řekl(a)...

A to mi říká někdo, kdo se nedávno rozplýval, že je nový díl PB? ;-)

Anonymní řekl(a)...

Ale to je něco jiného :D

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

To je krásnej článek. :)))) Po ránu pobavil. :)

a How i met your mother znáš? :)

Mišáček řekl(a)...

kouzelniczech - ano to je neco uplne jineho, samozrejme, mas pravdu :-P

frettie: neznam, nechcu znat, nenutte mi ty serialy sakra :-D

Anonymní řekl(a)...

No ten slovosled mas fakt zvlastni:)

Anonymní řekl(a)...

obtáhnout se z vás je fakt málo

Mišáček řekl(a)...

Cože???