pondělí 4. února 2008

Náš zákazník, náš pán

Cha, cha! Leda ve snu. Myslím, že toto rčení pořád na mnoha místech není pravdivé. Naštěstí, když někam coby zákazník jdu s dotazem či vyřizováním nějakým, vím přesně co se chci dozvědět nebo co to bude obnášet a nenechám se v bance zlákat super výhodnou nabídkou kreditky a podobně. Ale v té bance to ještě docela jde, někdy člověk dlouho čeká, ale když si zvolí správnou pobočku (tedy ne tu v centru města, kam chodí všichni) je to snesitelné a pochopitelné.

Co mi pochopitelné není je systém obsluhy zákazníků na pobočkách O2. Ta do které chodím témeř vždy se nachází ve Velkém Špalíčku. Když jsem si tam šla zařídit smlouvu, její prodloužení a podobně celkem to šlo. Na dotaz ohledně problémů s přijímáním MMS mi bylo řečeno, že neví, že to mám asi jít reklamovat ten telefon. Pak to začlo fungovat a teď zase to je divné, ale neřeším, MMS nepoužívám, takže kvůli tomu nebudu buhví jak dlouho bez telefonu. O čekacích dobách se tu ani moc nebudu šířit, ty jsou neskutečné!

Nedávno jsem ale navšítivila jinou pobočku, na České. Šla jsem tam s fakturou od babiččina mobilu. O problému později. Když jsem tam přišla, poslušně jsem si vzala číslo a byla připravená čekat. Nicméně moje číslo začlo na monitoru hned blikat a tak jsem přistoupila k přepážce, člověk za přepážkou mě několik vteřin ignoroval, poté se na mě podíval a kysele mi řekl, že až budu na řadě tak si mě zavolá. Oznámila jsem mu tedy, že už na řadě jsem, že moje číslo už na monitoru svítí. Hleděl na mě jak z jara, usoudil že mám pravdu, ale řešení nenašel, hleděl dál, naštěstí pak kolega od vedlejší přepážky se nabídl, že se mě ujme. Tak jsem tedy přistoupila k vedlejší přepážce a začla vysvětlovat proč tam jsem. Problém byl tento: babička se nechala zlákat na uzavření smlouvy na 24 měsíců, přišla k ní domů holt nějaká slečna od O2 a babičku překecala, no couž. Na první řádné faktuře se ovšem objevilo zaúčtované přemrštěné množství SMS i minut volání, nehledě na to, že byla účtována naprosto špatná (dvakrát vyšší) cena za SMS. Toto jsem se snažila tomu pikolíkovi vysvětlit, ale on mě vůbec neposlouchal. Jediné co hodlal akceptovat byla špatná cena SMS. To že účtovali uplné nesmysly asi nepřipouštěl. Když jsem se mu snažila vysvětlit, že mi nejde jen o chybnou cenu ale i o chybné množství, že naše babička sotva poslala více než 20 SMS, když to ani neumí pořádně, tak mi pouze řekl, že to asi poslala omylem. No, poslat omylem nějakých 20 SMS, to už musí být člověk machr!

Nějak se do toho zamotávám. Prostě a jednoduše, borec mě naštval, protože se ani nesnažil předstírat, že ho skutečně zajímá, proč jsem tam přišla. Vyřešil to tak, že fakturu poslal na reklamaci (proti tomu nic), otázka je, co s tím ta reklamace udělá :-/ Uvidíme za 30 dní od osudného dne :-)

Žádné komentáře: