úterý 6. května 2008

Blbej Mišáček

Tohle můžu řikat jenom já, jasný? ;-) Ták fajn, jsem ráda, že jsme si to vyjasnili :-)

Jde o toto: kvůli své vlastní chybě jsem přišla o bezkonkurenčně nejlepší tarif na poli mobilních telefonů. Ano, ano, zapomněla jsem včas (no "zapomněla" je možná trochu silné slovo, "zapomněla" by znamenalo, že jsem to měla v úmyslu, jenže já to naposledy v úmyslu měla asi tak před rokem) zanést na pobočku O2 potvrzení o studiu, abych si u nich mohla prodloužit smlouvu na tarif O2 Pohoda (či tak nějak) - za 178,5 vč. DPH 100 sms a 40 volných minut, ráj! Ale teď už je pozdě plakat nad rozlitým mlékem (:-D) - tarif už nenabízí a nelze ho tedy tak zpětně obnovit, protože mi automaticky změnili tarif na O2 SMS - což nechci, protože je to jednak dražší než jsem byla zvyklá a nemá to žádné volné minuty, v tarifu je zahrnuto akorát 150 sms, což se mi nelíbí, protože občas volám a nechce se mi za to platit :-) Takže to vypadá, že (ač jsem měla pocit, že na to nikdy nedojde) změním operátora a přejdu k Vodafonu, kde jsem našla tarif, co by mi mohl vyhovovat a měla bych skoro to, co doteď, resp. je to míň minut i sms ale za nižší cenu, takže když to přešvihnu, dostanu se zhruba na to, co jsem platila dřív. Jen se mi nechce do toho vyřizování (zajít na Vodafone, zajít na O2 (kde očekávám přesvědčování, ať neodcházím ke konkurenci), zajít do banky zrušit příkaz k inkasu a případně si další zřídit) - čas na to nemám, tak asi měsíc dva budu přežívat především na smskách a pak to nějak pozařizuju...

Hmmm, kdo jste to dočetli celé až sem tak RESPECT :-D

Žádné komentáře: