neděle 18. května 2008

Proč studentům nekazit radost, že?

Ono se to má takhle: já mám tento semestr zapsaných 10 předmětů, což (ať si o tom myslíte co chcete) není žádná sranda! Moje hlavní snaha tedy byla ukončit co nejvíc předmětů ještě před začátkem zkouškového. To k dnešnímu dní čítá 5 ukončených předmětů - dva zápočty, dva předměty, u kterých se známka dělá s písemek během semestru či podobně a jedna zkouška v předtermínu. To jednoho zahřeje u srdce. Co mě ale neskutečně se*e je to, že mám stále zelená jen a pouze dvě políčka a nemůžu se tím pádem kochat tím, jak jsem šikovná a úžasná :-)

No né, mě to až tak moc nese*e, ale je mi záhadou, proč nemůže vyučující zapsat známku hned, jak je to možné. Třeba žiju v nějakém naivním světě, ale mám za to, že je to otázka několika málo minut...

2 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

A co mi, kteří máme zkoušek a zápočtů sedm nebo osm a nemáme zelený zatím nic? :)

Anonymní řekl(a)...

a co to mi??????