úterý 28. října 2008

KOPR a tak podobně

Už tady dlouho nic nebylo, ale já fakt nevěděla, co sem psát. Nějak se nic zaznamenáníhodného nedělo. A jestli jo, tak jsem asi neměla tu správnou tvořivou náladu. Hmmm nicméně... tvořivou náladu bych potřebovala jako sůl, protože se zdá, že všichni už píšou diplomku a já jsem ještě jaksi nezačla. Nějak pořád nevím, kde začít :-( Vždycky si říkám, že začnu o víkendu, ale pořád to odsouvám. Kua, já na to doplatím, já to vím :-(

Stále u mě nějak selhává time management. Nebo spíš u mě převládá lenost. Potřebovala bych nějakých způsobem to zařídit tak, abych všechny drobné studijní a uklízecí úkoly zvládala přes týden a na víkend neměla vůbec žádnou práci a mohla se té diplomce začít věnovat. Ale já když po škole/po práci/po jízdách/po badmintonu přijdu domů, chce se mi jenom sednout a čučet do komplu (pak se jeden může divit, proč mě obden bolí hlava - dneska hnedka po probuzení, ale pak to přešlo naštěstí). Nějak se nedokážu dokopat k tomu, abych třeba půl hodiny nebo hodinu (víc by fakt nebylo potřeba) se věnovala nějaké užitečné práci, pak by bylo všecko tak nějak lepší :-(

Dnešní seznam úkolů - spočítat a odevzdat příklad do analýzy dluhopisů a napsat si seminárku (mno je to spíš taková prezentace) o fúzích a.s.

Držte mi palce prosím. Nebo ne, palce pustit, pěsti držet! Palce kopance, pěsti štěstí :-)

(Jak jsem psala ten poslední řádek, tak jsem si vzpomněla na jednu písničku, taková smutná je, ale ten text se mi líbí aji to jak se zazpívaná... Velice moc se bojím, držte mi prosím palce, poteče hodně krve v té mojí malé válce...)

3 komentáře:

Zdeněk řekl(a)...

všichni už píšou diplomku

Všichni ne, někteří se tak jen tváří.

Nějak pořád nevím, kde začít :-( Vždycky si říkám, že začnu o víkendu, ale pořád to odsouvám. Kua, já na to doplatím, já to vím :-(

Jo, mám s diplomkou přesně stejný problém. :-( Mám pocit, že ji asi dokončím až o semestr pozděj. Držím palce.

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

Jo, kolega Nohavica. :)

Ale neboj, si řeknem, až tě ohodnotí jako bezchybnou autorku bezchybný práce. :)

Puda řekl(a)...

Já tě tak moc chápu s tím odkládáním diplomky. Ble, ble, fuj. Původně jsem chtěla začít psát o prázninách... začla jsem v únoru. Samobou nestihla pak státnice na jaře, pak učení o prázninách. Já si myslela, jak mi ta škola bude chybět... ale houno... dobře se mi teď poslouchá o projektech, seminárkách, zkouškách, diplomkách. S úlevou, že už je to pryč. :)