neděle 14. prosince 2008

Autoškola - plná verze :-)

Tákže :-) Dáme se do toho. Popíšu to stručně, protože teď nemám příliš spisovatelskou náladu, ale už to nechci odkládat.

Celá ta paráda začala v úterý, kdy jsem na jedenáctou naklusala na testy. Testy byly to jediný, čeho jsem se nebála. Jednak jsem se na ně připravovala a jednak to fakt není těžký, jen to chce nad to sednout pořádně a procházet to pořád dokola a pak už to má člověk v kapse. Jsem to chtěla (jako správná šprtka) napsat na 100 %, ale udělala jsem tam jednu takovou malikatou chybu za dva bodíky - šlo o troubení, což stejně nepraktikuju, takže je to šumák :-)

Pokračování bylo ve středu 7:30, kdy byl sraz na učebně. Nervózní jsem byla nehorázně! Není se čemu divit taky, že? Komisař přijel kolem osmé a byl to sympaťák - oproti tomu úternímu teda rozhodně! Řekl nám, jak to bude probíhat, a taky nás upozornil, na co si máme dát pozor potom u jízd - přístup fakt super. Na technickou jsem šla až jako předposlední a všem se nám zdálo, že holky tam držel dýl a víc se vyptával. Tož jsem se trochu obávala, že tam budu žvanit nějaký blbiny. Nakonec to ale šlo dobře a byla jsem venku hodně rychle. Asi jsem vypadala, že tomu rozumím :-)

Na jízdu jsem šla jako čtvrtá a bylo s tím spojeno hodinové čekání... Výsledek byl takový že první kluk to udělal (ale on už řidičák měl a "jenom" mu ho vzali), další dva vyhodil a já jsem pak byla zase pro změnu úspěšná. Cestu jsem měla celkem dobrou, pár záseků jsem měla a samý drobnosti... :-)

Na konec chci říct, že na řidičák se čeká skoro měsíc, což znamená, že člověk uspěje u zkoušky a potom k řízení měsíc nesedne - postavené na hlavu, nezdá se vám? :-(

2 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

mno, já měl řidičák, už tu potvoru plastovou, brzo, asi za jedenáct dní. Ono to bývá dřív, ale nebylo to přes Vánoce.

Jestli budeš mít čas, tak si tam zkus zavolat.

Mišáček řekl(a)...

No oficiálně na to mají 20 dní, posílá se to totiž z Prahy. Ještě jsem tam ani nebyla, dostanu se tam až ve středu - z práce to mám sice za rohem, ale nejsem si jistá, zda se utrhnu z práce a ani netuším, jak dlouho se tam třeba čeká. Když už se žádost podá, tak pak se to dá prý sledovat na netu, jestli už tam papíry jsou nebo ne...