středa 17. prosince 2008

Literatura, jeskyně a lyžování

Tak mě dneska po cestě šalinou během nakupování dárků napadlo, že musím zase začít číst. Snad mě to nadšení neopustí a hlavně doufám, že bude čas - což je největší problém posledního asi půl roku. Vzhledem k tomu, že o knihách nemám moc přehled, takže si ráda nechám něco doporučit. Největší znalec v oblasti literatury (nikoliv teoretik) je jednoznačně Evka, takže jsem se na ni obrátila. Jsem rozhodnutá obnovit si členství v Knihovně Jiřího Mahena (cesta z domu mi tam trvá asi 83 vteřin) a doporučené knížky si tam půjčit. Zároveň s tím nicméně musím číst také úvod do problematiky sociálního a zdravotního pojištění, ale já to zvládnu. Věřím si! O výsledcích budu rozhodně informovat :-)

Zítra jdu poprvé do solné jeskyně, tak si o tom musím ještě něco přečíst, ať přesně vím, co mě čeká. Zatím jen předpokládám, že to bude relax (čili něco jako poklad pro mě :-)).

Lyžování v nadpisu znamená, že sem chci napsat takovou malinkatou úvahu o lyžování a mém vztahu k němu, tak abych na to myslela, protože co si nenapíšu, to zapomenu. Pravděpodobně nejsem jediná, kdo zapomíná, protože ze sedmi zapsaných předmětů jsem již ukončila čtyři a nemám zapsanou ani jednu známku!

Žádné komentáře: