neděle 18. ledna 2009

Ještě větší šprtka než jsme doufali?



Hehe, já jakože nejsem šprtka a ani si to o sobě nemyslím a nikdy nebudu. Ale říkám to, protože mi to furt všichni předhazujou (asi závidí), tak ať mají co chtěj, že?

Jsem už (skoro) ukončila tento semestr, známky naprosto špičkový a nejlepší, co jsem kdy měla. Škoda, že mi ta škola brzo skončí a už těch Áček moc neposbírám :-) Ještě potřebuju Zetko z diplomovýho semináře a bude všecko pěkně zelený a já budu ještě šťastnější. Takže se teď snad budu věnovat všem (nebo aspoň některým) těm věcem, co jsem na ně od léta neměla čas. Dneska třeba hodlám do večera provozovat jedinou věc: flákání. Ach, ach, jak mi to chybělo - moct se flákat a nemít výčitky :-)

4 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

Jo, závidím. :)

A taky bych chtěl vědět, jak se to jako dělá. :)

Anonymní řekl(a)...

Zadny obrazek nevidiiiim :-(

Anonymní řekl(a)...

Na tom su trochu podobně. A asi si koupím FA. :)

Mišáček řekl(a)...

Kup si něco kvalitnějšího prosim tě :-)