neděle 4. ledna 2009

Přátelé, kamarádi...

...jako důkaz toho, že člověk si obhájí sám před sebou všecko, když chce, uvedu zajímavý příklad z poslední doby. Dostala jsem chuť se podívat zase na nějaký ten díl Přátel. Ale vzhledem k tomu, že jsem ne až tak dávno sjela všech 10 sérií, měla jsem trochu pocit, že to přeháním. Ale pak jsem si řekla, že si to seženu v angličtině (nakonec i s anglickýma titulkama) a budu si sledováním Přátel pilovat angličtinu. No není to úžasný a objevný nápad? :-D

Samozřejmě si to žádá i jedno ilustrační video. Měla jsem trochu problém s výběrem, protože možností je velmi mnoho, ale nakonec jsem se rozhodla, že na počest Mítka (můžeš mi poděkovat na blogu svojem, aby tam konečně něco bylo napsaný) vyberu toto:

3 komentáře:

Puda řekl(a)...

Fuj pilování angličtiny. Já si asi měsíc zpět koupila povídky S.F. Fitzgeralda a aj (taková ta penguin řada) a měsíc mi to leží a měsíc si říkám "už začnu". Já a angličtina... haha, sakra. Já ale začnu, zítra! :)

v řekl(a)...

she is so nice and big... :-D

Anonymní řekl(a)...

A nehodilo by se k Tobě něco více s Monikou… třeba:
http://www.youtube.com/watch?v=BUMS-4lpOk4