úterý 12. prosince 2006

Pracovní morálka


Vzhledem k tomu, že bych se měla teď ještě učit, ale mám jako vždy chuť dělat všecko jen né se soustředit na učení, tak jsem si říkala, že hodit sem nový příspěvek (i když v podstatě o ničem ;-)) by byla dobrá záminka, jak od toho na chvíli utéct :-) Obrázek nahoře dokazuje, že nejsem jediná, kdo se nedokáže soutředit ;-)

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejsi jediná, stačilo se zeptat mě :-P

Mišáček řekl(a)...

Se mi tady začni podepisovat čoveče ;-)

Anonymní řekl(a)...

Nikdy! :-P

Mišáček řekl(a)...

A proc? :-(

Anonymní řekl(a)...

Abys mohla hádat, co ti sem píše za různá individua. :-P

Mišáček řekl(a)...

Brašule začni se podepisovat :-P

Anonymní řekl(a)...

Nebudu se podepisovat, dokud se mnou nepůjdeš do kina na horor :-))

Mišáček řekl(a)...

Jééé kdybys mě chtěl vzít na něco pěknýho tak bych o tom možná i uvažovala ale takhle? Pche! :-)

Anonymní řekl(a)...

Však nějaký pěkný horůreček! Bude se ti to líbit, uvidíš, dobře se zasmějem spolu :-))

Mišáček řekl(a)...

Ne a ne a ne :-P