pondělí 11. prosince 2006

Stereophonics


No o čem jiným bych já tak mohla psát než o Stereophonics, že? Poslední dobou neposlouchám nic jinýho :-) Žádné konkrétní informace o skupině vám asi neposkytnu, protože žádný ani nevím. Časem se k tomu chci dostat a něco si nastudovat, abych aspoň trochu věděla koho to vlastně poslouchám ;-) Momentálně je ale v mém vlastním zájmu studovat úplně jiný věci...


Jsem si říkala, že vám doporučím nějaký písničky tak tady je pár tipů: A Thousand Trees, Local Boy In a Photograpf, Mr. Writer, Step On My Old Size Nines, Everyday I Think Of Money, Getaway...

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A co "Have a nice day"?? ;-)

Mišáček řekl(a)...

Njn, ale to bych sem taky mohla napsat všecky písničky co znám :-)

Anonymní řekl(a)...

No já jen, že mě od nich přijde nejlepší ... tak jako taková reprezentativní. :-)

Mišáček řekl(a)...

No já ani nevím, která se mi od nich zdá nejlepší ... asi Local Boy In a Photograph :-)

Anonymní řekl(a)...

Mě se na Have a nice day líbí, že mi vždycky zvedne náladu. Dýchá z ní léto. :-)

Mišáček řekl(a)...

No jo, na tom něco bude :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak proto jsem ho povazoval za jejich nejdistinktivnější hit pro mě a divil se jeho nezačlenění. :-)