čtvrtek 11. ledna 2007

Hlava děravá

Taky se vám někdy stává, že máte skvělý nápad a dřív, něž ho stihnete uskutečnit, to zapomenete? Mně se to stalo teď! Napadla mě skvělá věc, co sem napsat, ale úspěšně jsem to zapomněla :-( Takže budete ochuzeni :-( Je mi to líto :-(

Časem to napravím, pokud si na to vzpomenu ;-) No ale spíš sem napíšu něco jinýho :-D

Ale aspoň máme další malou soutěž ;-) Pátrejte vpravo pod seznamem starých přispěvků :-P

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:-D dobrý příspěvěk, mělas napsat abychom uhodli, cos sem chtěla napsat. ;-)

( jinak: Harry Potter and the Half-Blood Prince, ale pomohl mi strejda google, tak se to asi nepočítá. :-) Ale když já mám hádanky tak rád. Tak příště něco ne tak snadno najitelného. ;-) )

Mišáček řekl(a)...

2 petan: No to uz mas dva body covece :-) Jinak se strejdou googlem jsem pocitala, slo jen o to kdo se o to prvni pokusi :-D

Anonymní řekl(a)...

:-D tak to jsem rád, že je mi bod nakonec uznán. Já myslel, že je to otázka typu: zasloužení čtenáři poznejte. :-)

Mišáček řekl(a)...

2 petan: Ne to byla otazka typu: ted se ukaze, kdo sem nejcasteji chodi ;-)

Anonymní řekl(a)...

aha, fikané, jsem prozrazen. :-) Njn, tak já příště nechám hádat někoho jiného. :-)