pátek 26. ledna 2007

Úklid a tak různě...

Jsme dneska uklízely (jako já a Marťan) - někdy mám pocit, že uklízíme uplně furt, ale couž :-) (Jo ona u nás včera byla kamoška, co u nás ještě nikdy nebyla, a po tom, co proběhla celým bytem, aby si to tu prohlídla, tak se mě zeptala, jestli to tady máme pořád tak naklizený - tak jestli my nejsme nějak divní... No ale asi neeeee :-))

Já jsem takový vrah květin, takže pěstuju jen kaktusy (a taky jednu vodní květinku, ale už mi nějak hnědne :-( nevím co dělám špatně) a dneska jsem jeden, co mám na okně vytahla z toho květináčku (musím ho přesadit, protože tenhle květináč je fakt malej) a jak se ty kořeny snaží dostat k nějakejm živinám (asi) tak jsou rozlezlý všude kolem tý hlíny a je o fakt škaredý, takže to přesazování se asi zase oddálí, abych na to nemusela koukat :-/

No taky jsem chtěla udělat nějaký video, abych si mohla vyzkoušet, jak se to sem dá dát, když mi to Hedvika dneska tak krásně vysvělila, ale sestra se tomu nějak bránila takže video nebude... Ale mám nějaký fotky :-)

Tohle je sbírka miniplyšáků:
(ne nejsem infantilní ani nic takového, jen prostě tak no :-)))

A toto je Dorotka a Hroch:

Taky jsem sem chtěla dát keramický prasátka, co jsem před stopadesáti lety od někoho dostala, ale pak jsem se jakože styděla, se mi totiž nelíbí :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dorotka se jako správné cudné děvče červená. :-D a nejhezčí je Hroch, má dobrej výraz. :-))

Anonymní řekl(a)...

Vůbec nejsi infantilní Míšo, až na pyžámko s Hello Kitty, co? ;)

Mišáček řekl(a)...

2ravenek: A jako ty máš něco proti pyžámku s Hello Kitty? :-)