středa 28. února 2007

Babel

Splnila jsem to, co jsem si slíbila, a tento měsíc jsem šla ještě jednou do kina. A dobře jsem udělala. Babel je totiž opravdu hodně výjimečný film. Děj se skládá z několika příběhů, které spolu navzájem souvisejí a ovlivňují se. Některé souvislosti jsou známé hned od začátku a jiné se odhalí až v průběhu filmu, který nás zavede do Spojených států, Mexika, Japonska a Maroka. Víc o ději psát nechci, protože to si můžete přečíst kdekoliv jinde. Jen chci podotknout, že všichni o filmu mluví jako o 3 příbězích, ale podlě mě jsou tam příběhy 4 - japonská hluchoněmá holka, američtí manželé v Maroku, jejich děti s chůvou a jejím synovcem a potom taky ta marocká rodina.


Teď už by asi něměli číst ti, kdo na film hodlají jít ;-) Takže namátkou pár scén, které na mě hodně zapůsobily - přílet helikoptéry a loučení s průvodcem, chůva s dětmi sama v poušti, Chieko na diskotéce (i když teda být epileptik tak jim asi nepoděkuju), Richardův telefonát domů... Na víc si teď nevzpomenu :-)





Žádné komentáře: