úterý 13. února 2007

Společenské hry

Máte je rádi? Já ano. Ale bohužel se ukázalo, že jsem asi odsouzena k tomu v nich neustále prohrávat! Opravdu nepříjmené bylo, když mě v Bangu zabili dřív než jsem se vůbec dostala na řadu. Ještě větší tragédie ovšem byla, když jsem se Zorkou hrála "Člověče, nezlob se" a ve chvíli, kdy Zorka měla všechny figurky bezpečně v domečku, já jsem ty svoje sice měla pěkně nasazené, ale s žádnou jsem se nedostala ani za půlku té dráhy (nebo jak se tomu u "Člověče.." říká :-)). Jedinou útěchou mi bylo, že v pexesu jsem nebyla poslední... :-)

Ale na společenské hry jsem rozhodně nezanevřela, ta smůla jednou musí skončit - fakt tomu věřím :-D

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tenhle stav je, myslím, spíš důvodem k radování se. Víš přece, co se říká: "Neštěstí ve hře, štěstí v lásce."
Sajuri