úterý 6. února 2007

Už se nám to blíží...

Mám na mysli samozřejmě nový semestr. Když jsem dodělala poslední zkoušku, měla jsem před sebou měsíc volna. Ten už je teda skoro definitivně v háji. Bohužel jsem za tu dobu nestihla skoro nic z toho, co jsem si myslela že stihnu (ale jako nepřekvapuje mě to ;-)). Teda je fakt, že jsem hodně četla, půjčila jsem si knížky na bakalářku a taky jsem si podala přihlášku (to jsem sice udělala asi před 5 minutama, ale to se taky počítá, ne?). No ale moje předsevzení je, že se ze mě konečně stane pilná studentka - budu se učit průběžně, abych toho na konci neměla moc. Taky co nejdřív začnu s bakalářkou! Knížky už mi leží doma přes týden a dneska jsem konečně jednu začala číst (jsem na straně 8!!!)...

A náladu mi dost kazí to, že už mě několik dní bolí krk a rameno a já sakra nevím, co s tím mám dělat, aby to přestalo :-(

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A kam sis podala prihlasku? To vis, ja jsem hrozne zvedava. Sajuri.

Mišáček řekl(a)...

Sajuri: Přihlášku jsem si podala tam co jsem teď, jen na navazující magisterské...