pátek 10. srpna 2007

Prázdniny u babičky

Ono to vážně má něco do sebe, když tam člověk nejede z donucení, ale dobrovolně, aby si užil pár dní poctivého vesnického života. To vám pak nic nepříjde lepší než vzít šíťovku a jít do JEDNOTY nakoupit, víc než dvacetiminutová cesta do pořádnýho obchodu se zdá jako super výlet (i když jít v žabkách tam i zpátky je blbej nápad). Taky tam po člověku nikdo nic nechce, jen si ležíte a jíte. Řeknete "mám chuť na palačinky" aniž čekáte nějakou odezvu, ale palačinky už se smaží :-) Strávíte dopoledne čtením pohádek dětem, odpoledne s nima jdete na hřiště a na malinkatým kolotoči blbnete tak, až je vám z toho špatně od žaludku. Taky vyhrajete v kanastě (což je skoro zázrak)...

No prostě nic vám tam nechybí, obzvlášť když od civilizace vás dělí jen 7 minut a 8 korun ;-)

Chtěla jsem sem dát fotku kocourka, co tam mají. Jmenuje se Charlie. Ale mohli jsme ho vyfotit jen na mobil a to nebylo ono, navíc ani moc nespolupracoval, což se ani nedivím, protože když jsem byla v garáži naběhl mi na nohu zrovna, když jsem chtěla udělat krok (rozuměj: jsem ho omylem nakopla) a pak taky vlezl do cesty dvěřím, který jsem zavírala - no na jeho místě, bych se sama na sebe taky vykašlala, natož abych se nechala pořádně vyfotit :-)

P.S. - ještě sem musím napsat, že jsem ostříhaná, někdo si myslel, že se to tu bez téhle informace neobejde :-D

Žádné komentáře: