úterý 4. prosince 2007

Filmová zklamání

Já jsem vždycky chodila do kina jen na ty filmy, na které jsem se nějak dlouhodobě těšila, nebo které mě opravdu hrozně moc zaujaly (jako třeba Láska nebeská, byl to nějaký náhlý implus, stáhla jsem s sebou celou rodinu a bylo to super!!!). Proto jsem jako nechápala, když mi někdo říkal, že šel na nějaký film a byla to hrozná blbost a kdesi cosi. Jenže v rámci nového životního postoje "sedět co nejmíň doma na zadku, když to není nutný" jsem se rozhodla zajít na filmy, o kterých jsem skoro vůbec nic nevěděla. Hm, no, jak to říct? Už to asi nikdy neudělám!

Nejdřív jsme šli v rámci festivalu francouzských filmů na "Angel". Tak francouzský na tom byl jen režisér, film byl anglicky a v Anglii se to i odehrávalo. Já sice planu tajnou láskou ke všemu, co se Anglie týká, ale má to své meze a tenhle film ty meze překročil! Tím, že to bylo anglicky, zněly z plátna neustále nějaké trapné fráze a klišé. Kdyby to bylo francouzsky, aspoň bych tomu nerozuměla a mohla bych si myslet, že to je jen blbý překlad. Příběh byl divný - nějaká chudá slečna napíše naivní román milostný pro ženy a stane se hvězdou a pak ze sebe sype víc a víc podobných románů. Její život se takovému románu podobá (nebo aspoň ona tomu věří) a to do chvíle, než to jde všecko do sraček (hm, pardon). Ta hlavní postava mi byla až neuvěřitelně nesympatická - asi to bylo hlavně tím, jak to ta herečka hrála - jako podle mě to až neuvěřitelně přehrávala a nebylo to vůbec věrohodné. Ostatní herci byli dobří, hlavně její manžel a jeho sestra. Jsem se prostě těšila, že to bude něco pěkného romantického, ale asi měl režisér nějaký záměr, který jsem nepochopila - nebo to jednoduše řečeno bylo fakt tak strašné!

Druhý film byla komedie "Těsně vedle". Se to zdálo být ideálním filmem do tohoto období (tím myslím moře učení a tak vůbec). Jako těšila jsem se docela, že to prostě bude sranda, uvolnění atd. Začátek dobrý, pak to začalo klesat na kvalitě, sklouzlo to k trapnostem a nechutnostem... Pf!


Čili když to sesumíruju - vyhodila jsem dvě stovky za dvě zklamání. No, to ještě unesu :-) Víc mě mrzí, že oba filmy vybrala Janka a nejsem si jistá, jestli ji to teď nemrzí, že nás tam zatáhla, ale já jí rozhodně nic nevyčítám ;-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ja uz nikdy, nikdy neorganizujem ZIADNE kino!!! :-D (ale o to pokoj, aj keby som organizovala, tak by tam nikto nesiel, moja povest je navzdy nastrbena :-)) a ako mrzi, ale tak co uz :-) sorry no :-)