úterý 4. prosince 2007

Vtipný ráno

Dneska mám nějakou ukecanou náládu nebo já nevím co, ale píšu už druhej příspěvek, to asi že se mám jako učit a nechce se mi vůbec. Jo a taky mě štvě vymýšlet názvy těch příspěvků, ale zase bez názvu to není ono, ale když je to většinou o ničem, tak těžko něco zajímavýho vymýšlet :-/

Ráno jsem fakt vtipně zaspala, jsem se v 8:55 vzbudila a zjistila, že se vstáváním mám dvě hodiny zpoždění. Jsem nějak hnedka vystartovala a už 9:15 jsem byla v šalině (což se mi takto zpětně zdá skoro nereálný, ale asi to tak bylo :-)). Kdybych nebyla zmatkář, tak jsem se na minutu zamyslela a do tý školy nejela. Jsem tam jako přišla cca v půlce přednášky a celou cestu jsem přemýšlela, jestli tam půjde nebo ne, ale tak jako když už jedu, půjdu tam, řikala jsem si. Ale pak nefungovalo pípátko u dvěří, tak jsem si říkala, ze to je asi znamení a že kdybych se dostala dovnitř stejně by se na mě divně koukal, protože nemá rád, když jako někdo chodí pozdě a já bych přišla pozdě o 40 minut takže by se asi hodně hnusně koukal. Na první přednášce vyhrožoval, že bude zamykat a nikdy to ještě neudělal, ale kouká fakt nepěkně a vždycky přestane na několik vteřin mluvit, když někdo přijde - velmi nepříjemné asi. No ale prostě jsem tam teda nešla - což se pak ukázalo jako chyba, protože dvě témata dělal a poslední přednáška to byla a prej těžký to bylo - doprčic! No ale aspoň jsem si v bufetu popovídala s Radkou, což bylo milé :-) protože od tý doby, co se vrátila z Irska, jsme se nějak nezvládaly vídat. Radka tam byla na té přednášce ale musela odejít, protože jí někdo volal a myslím, že i říkala, že stejně nevěděla o čem mluví... Tak to možná bylo jedno, že jsem tam nebyla.

Tomu zaspání se nedivím, protože poslední dobou blbě spím, a jako nejsem jediná, tak asi nějaká blbá doba nebo aura nebo znamení nebo erupce na Slunci nebo tak něco :-)

Taky se mi zdá poslední dobou, že jsem nějaká vypočítavá, ale ještě to není jistý, musím to ověřit :-) Ale jako doufám, že se ukáže, že to není pravda nebo že to je jen dočasný nějaký, protože já chci mít dobrou povahu. Já ji jako mám (samozřejmě ;-)), ale chtěla bych ještě lepší. Jenže zas mi teďka někdo na koho hodně dám řikal, že prej jsem hrozně moc hodná a každej toho využívá, a že on taky takže nemám být tak moc hodná, ale já to asi neumím, já prostě hodná jsem a nechci být jiná. Mi to dělá radost pomáhat ostatním. Akorát nechápu jako, proč se sama někdy bojím si o pomoc říct no...

Ježiš já už končím, spát jdu, jako stejně se budu do půlnoci převalovat a nebudu moct zabrat vůbec, ale aspoň si poslechnu Vangelise, se kterým teď už asi týden skoro usínám a bude mi třeba trošku pěkně :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A v čem se jako projevuje ta vypočítavost? A už ji vypočítala, jestli to s ní je jistý? ;)