neděle 2. prosince 2007

Prosinec

Tak a je tu prosinec, cpeme se čokoládkama z adventního kalendáře (letos luxusní, s medvídkem Pú), přemýšlíme o dárcích (každoroční tragédie - finanční i časová - ale zároveň radost), posloucháme koledy (u nás vždycky od 1/12 - vzniklo to už dávno, když jsme se ségrou jako malý chtěly poslouchat koledy už někdy v říjnu) a celkově idylka prostě, že? ;-)

Leda prd! Učit se musím a nic z toho prosince nemám, protože pojistná matika (hnus, když to nevychází, jinak mě to baví - jsem magor :-)) a další srance (pardon za vulgarismy, ale je to tady moje, tak si sem můžu psát, co chci ;-))

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Jo jo, adventní kalendář jsem nedostala už druhým rokem a považuji to za dost drsnou újmu na vánoční idilce. Tedy až na to, že pořád jsem nějak nepocítila to, že Vánoce přicházejí.
Jo a veselého Mikuláše a ať toho učení není moc.
Sajuri