středa 18. dubna 2007

MHD

Já proti DPMB v podstatě nic nemám... Ale občas mám pocit, že by měli zavést nějaká kritéria koho do těch dopravních prostředků pouštět, protože čím dál častěji se mi stává, že narazím v šalině na někoho, kdo opravdu nechutně smrdí a to já nesnáším! Neřikám, že každý musí vonět jako by právě vyšel z parfumérie, ale snad když se člověk ráno umyje a stříkne na sebe aspoň nějaké obyčejné Fáčko tak nemůže už v devět tak nechutně smrdět! Obzvlášť když ještě nejsou žádný tropický vedra! Fuj! Tak! Už jsem klidnější :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No, já bych s těma pravidlama pro vpouštění cestujících do veřejných dopravních prostředků byla ještě přísnější. Tak třeba bych tam nepouštěla lidi s agresivní povahou, kteří neustále někomu nadávají. A taky bych zakázala vstup lidem s opravdu nadměrnou váhou. Tím mám na mysli takové ty lidi, co zaberou dvě sedadla a mně nezbyde nic jiného, než se přimáčknout k okýnku, že z něj téměř vypadnu.
Sajuri

Anonymní řekl(a)...

Svatá pravda... A to ještě když to říkám já, s mým krédem že chlap je prostě chlap... Ale nezpronevěřuju se tomu, Armaniho vytahuju jen při zvláštních příležitostech :D