pondělí 2. dubna 2007

Proč je to tak snadné?

Proč je tak snadné se flákat? :-( Já chci být pracovitější a svědomitější, ale neumím to... Nedokážu si přikázat tři hodiny v kuse pracovat a pak si dát poklidnou pauzu na cca půl hodiny a zase začít něco dělat...

Vzhledem k tomu, že u většiny práce, co mám v poslední době do školy, musím sedět u počítače, pořád koukám, jestli mi tu nebliká nová zpráva (ne, já ten QIP nedokážu vypnout, ne ne ne, nedokážu) a na DF jsem taky pečená vařená... To je pak soustředění na prd a výsledky "práce" jakbysmet :-(

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

To je zcela známá věc, toto :) Pracovat prostě nejde :) On člověk může sedět u počítače, ale vždycky bude mít na práci něco lepšího, ať už to má smysl nebo ne... Bych nevěřil jaké věci dělám, jen abych nemusel pracovat... Nejsem snad jen v moci icq, protože jsem tam sice furt, ale permanentně neviditelný, takže mi stejně nikdo nepíše... :)