úterý 17. dubna 2007

Sága rodu Forsytů

Sledujete? Já jo :-) Teda ... no vzhledem k tomu, že se z nějakého důvodu ve středu večer obvykle nevyskytuju doma, tak jsem viděla asi dva díly :-/ Když to dávali minule tak jsem to viděla celé, ale teď se v tom ztrácím, netuším kdo je čí příbuzný a tak podobně... Takže mě nesmírně potěšilo, když se ke mně dostal pěkně zpracovaný rodokmen všech těch postav tam... Kdo jste to ještě neviděli celé tak na to neklikejte, protože jsou tam všechny vztahy až do konce ;-)

Je tam jedna chyba a kdo ji odhalí má bod ;-)

Taky bych si to chtěla někdy přečíst, ale bylo mi to trošku nedoporučeno tak ještě uvidím no... možná o prázdninách :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Já teda tuhle knížku můžu plně doporučit. Pravda, už je to pár let, co jsem to četla a skutečně to není nic těžce filosofického a spíše je to četba prázdninová a nebo prostě na dobu, když si chceš pořádně odpočnout, ale přesto jsem tím byla v době, kdy jsem se prokousávala těmi třemi svazky dost nadšená. A jsem přesvědčená, že literární předloze se filmová verze nemůže vůbec vyrovnat. Teď si nejsem jistá, jestli momentálně v televizi běží ta nová verze, kterou vysílali už asi tak před dvouma rokama a nebo (ale to asi ne) verze o hodně starší, kterou má tak v oblibě matínka. Ale když jsem před zmíněným časem viděla první díl té nové verze, tak jsem potom vždy, když to měli rodiče puštěné, utíkala z pokoje, abych si nezkazila dobrý dojem, který ve mně zanechala ona knížka.
S přáním krásného dne Sajuri

Mišáček řekl(a)...

No mně bylo řečeno že to je šílená červená knihovna takže asi tak...

Anonymní řekl(a)...

No, já takovou tu klasickou červenou knihovnu nikdy nečetla a jestli v tomhle někdo vidí červenou knihovnu, tak ji potom musí stoprocentně vidět i v té filmové verzi, protože tam se děj vůbec nemění. A jestli už je to červená knihovna, tak tedy potom dost dobře napsaná červená knihovna.
A jinak, nevím, kdo použil tuhle definici, ale tipovala bych to tak na nějakého literárního snoba, který se tváří, že jako odpočinkovou literaturu čte Kunderu. Ale to nic proti autorovi tohoto výroku.
Sajuri

Mišáček řekl(a)...

Snob nesnob ctím jeho názor...