neděle 27. ledna 2008

Mňam

Jsem právě přišla z kuchyně (je 0:45), kde jsem stála u ledničky a cpala se nějakýma sýrama a trojúhelníček tavenýho jsem si donesla ještě sem. Mmnt, musím ho sníst. ... Tak už to je, mňam :-) Teda já mám z tavených sýrů ráda jen "veselou krávu", jinak žádný nejím :-)

Ale proč to píšu jako :-) Mám totiž takový divný režim co se jídla týče, dokážu celé dopolene nejíst, pak poobědvat a pak zase až do večera nic nejíst, ale pak to začne. Žeru, žeru a žeru. Jsem takhle tento týden se vracela na večer z města domů, abych se navečeřela, protože jsem pak měla jít do hospody a nechtěla jsem tam jíst, abych jako ušetřila. Jenže - doma jsem to jídlo nějak odbyla a pak jsem navíc v hospodě zjistila, že nemám klíče a tudíž musím přespat mimo domov a tak mě to rozhodilo, že jsem zas dostala hlad. Nechtěla jsem se tomu bránit, takže jsem si objednala druhou večeři. A bylo to mňam :-)

Teď bych si ještě pro něco do kuchyně zašla ale asi nepůjdu, ona je tam taková tma hnusná a tak :-[ I když teda ty chuťový buňky jsem si nějak rozdráždila :-/ Uvidíme :-)

3 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

A já mám teď taky hlad. :) A je 4.23. :)

Anonymní řekl(a)...

Já Ti nevím, ale tyhle chuťový rozmary jsou často příznakem těhotenství....

Mišáček řekl(a)...

Sajuri: Já to mám dlouhodobě tady ty chuťový rozmary...