úterý 8. ledna 2008

Všehochuť

Se mi nechce spát ještě tak se tu asi budu chvilku vykecávat...

Mám teď zkouškový, už mi zbývá jen jedna jediná poslední zkouška - jsem šikovná, musím se pochválit, mám ze sebe radost. Škoda je jen to, že ta zkouška, co mi chybí, je asi to nejhorší, co si lze představit :-( Jinak ale všecko šlo hladce a za super známky takže spokojenost, jen mě mrzí, že nemám moc chuť se učit, protože mi ještě vyloženě neteče do bot.

V souvislosti s učením jsem se teď nedávno zamýšlela nad tím, proč si o mně lidi pořád myslí, že jsem šprt. Zvlášť od některých mě to mrzí :-( To že se učím, když mě čeká průběžná písemka nebo zkouška nepovažuju za projev šprťáctví... Možná jim ale vadí, že se jim snažím promlouvat do duše a nabádám je k zodpovědnějšímu chování. Fajn, už to dělat nebudu. Aspoň se nebudu muset stresovat, kašlu na vás, vážení!

Dneska jsem poprvé platila u doktora. Divné... Chjo, je to ostuda, ale neměla jsem dost času si o tom vše nastudovat, tak ani nevím přesně, jestli jsem pro nebo proti. I když asi spíš pro... Taky jsem dneska četla, že kvůli zavedení poplatků u lékařů, se zvýší úroková míra...jsem to teda moc (spíš vůbec) nepochopila proč. Teda tu úrokovou míru ano, ale nepochopila jsem, proč by poplatky měly vést ke zvyšování inflace. Musím se ohledně toho informovat, u někoho povolanějšího...

Taky jsem zjistila, že nevím, jaká je moje nejoblíbenější knížka ze všech, asi jsem toho nějak málo přečetla. Jediné na co jsem si vzpomněla bylo "Na východ od ráje" akorát že to těžko říct, jestli to je nejoblíbenější. Četla jsem to jen jednou a víckrát to číst nebudu si myslím, protože nic tlustšího jsem ještě něčetla a navíc, kdybych to četla znovu, měla bych strach že už to nebude ono. Nejvíc mě totiž na tom dostal ten konec. Tady nebudu psát, jak to skončí, protože to nesnáším, když to někdo někde vykecá...

Já mám na seznamu plno knížek, ale nějak je nestíhám číst, nechápu proč. Musím si nějak líp organizovat čas, jinak se zblázním brzo...

3 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

šprte ... ;)
pardon :)

ekte, dáš, musíš, někdo musí. :)

a k poplatkům, jak to je s tou inflací nebo tak nevím, ale vzhledem k tomu, jaký jsou výjimky a tak a kdo všechno nebude platit, tak se nebojím.

navíc, co vím, tak lidi platí rádi, platí všichni a nikdo se nehádá. Zatím. :)

Dokonce si lidi chválí, že je na ně víc času, i doktoři jsou raději, že ti lidi jdou s úsměvem, to jednání je lepší, konečně. :)

Jana Kovačovská řekl(a)...

Misacek ziadny sprt nie je a ked si to niekto mysli tak je blbec :-) si akurat chytra, co by za to ini dali ;-) ekte zvladas! :-)

Anonymní řekl(a)...

K poplatkům.... Všichni si to chválí, všichni jsou spokojeni a všichni se usmívají, jenom brmlající pánové politici, až se po volbách dostanou do vlády, všechny poplatky zruší, budou se tvářit jako děsní dobrodinci a bude jim jedno, že většině lidí poplatky nevadí.
Ale těch vyjímek je tam hodně to je pravda.... Já předevčírem nutila doktorovi třicet korun a on to nechtěl. Že prý až příště, že u prvního ošetření ne. Tak kdo se v tom má vyznat....
Pro Janu: Šprt v některých kruzích studenstva je synonymem pro chytrý. Takže třeba já jsem na své označení šprtka hrdá.