pátek 11. ledna 2008

Všichni se sejdeme v jedné posteli :-)

Ježiš, to chraňbůh, to snad ne :-D Si představte, že jste v posteli s někým, koho nesnášíte, fuj! Já jen, že se to řekla Bridgitte Bardot nebo někdo takový: "Svět je malý, všichni se sejdeme v jedné posteli." A ona je to pravda, to že svět je malý, to s tou postelí, doufám, že pravda není :-) S jedním kamarádem se mi to stávalo pořád, že jsme postupně zjišťovali, že máme strašně moc společných kamarádů a zmáných, a dneska se mi to s jedním stalo zas. Docela zajímavá náhoda někdy prostě :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A nemyslela tou postelí třeba lůžko věčné, tj. rakev, hrob, hřbitov? Ale to už by byl asi příliš filosofický výrok.
Ale že svět je malý je skutečně krutá pravda. A Brno je jako vesnice.... Všichni se znají a já už se tak úplně děsím cokoliv říct a cokoliv udělat, protože kolem mě to je jeden velký propletenec známých a známých známých a známých známých známých.... Pokračovat dál asi nemusím, že.