neděle 16. listopadu 2008

Obžerství

Jde to se mnou z kopce - moje schopnost se ovládat, co se jídla týče, se začíná nebezpečně blížit nule! Já jak na něco dostanu chuť a mám možnost to získat, tak mě nic nezastaví :-(


Minulý víkend to ještě docela šlo, protože to nebyla tak úplně moje vina - byli jsme s mužem na návštěvě u jeho příbuzných, kteří bydlí u Prahy. Hned po příjezdu jsme dostali guláš a k němu bramboráčky. To byl velmi slibný začátek. K večeři pak byli výborné řízky, což pro mě představovalo ráj. Naše maminka totiž z důvodů, které neznáme, řízky nerada dělá - a to i přesto, že je ostatní členové naší rodiny milují neskutečným způsobem (na stupnici od 1 do 10 bych jim přiřadila asi tak 17,6)! Navíc za ně vždy sklidí mnoho díků a pochval (a taťka si bohužel neodpustí připomínky, že by mohly řízky být častěji, což maminku rozčiluje). Takže o řízky si doma zásadně říkám při nějakých speciálních příležitostech, kdy mi maminka chce udělat dobrým jídlem radost a přemůže se. Navíc žádné řízky nejsou tak dobré jako od mojí maminky, takže konzumace řízků jinde než doma je pouze částečná kompenzace (nicméně není k zahození :-)). Když jsou prostě doma k obědu řízky, je to jako svátek :-) Si vzpomínám, že mi jeden kamarád kdysi řekl, že u nich je nejoblíbenější jídlo (oblíbenější než řízky) smažený květák - z čehož se mi udělalo blivno a mdlo, protože jestli něco nesnáším, tak je to květák :-!


No jsem trochu odběhla, ale já jak začnu myslet na řízky, tak jsem ztracená :-) Takže, po návštěvě tety a strýčky jsme se vydali do Prahy - z různých důvodů jsme obědvali u McDonalda - další hřích, ale já ten Baconburger prostě miluju :-) Přes týden to jídlo taky za moc nestálo, ale spíš z opačného důvodu - bylo ho málo a nebylo pořádné a navíc se tam pár hříšných kousků taky našlo (knedlíky s vajíčkama, bramborák s uzeninou...). Korunu tomu ovšem nasadil pátek, kdy jsem prostě MUSELA jít do "bejkru" na smaženej hermelín s kroketkama. Musela - protože jsem na něj dostala chuť a nemohla jsem sama sebe už ovládat a tělo tam šlo samo a samo to snědlo - a bylo to tak střasně moc moc moc dobrý! Hned po tom jsem si dala s kině popcorn - další hřích! Sobotní oběd - ach, co mám vykládat - kačena se zelím a knedlíkem! Navíc to bylo bez práce ;-) K večeři jsem dojedla nějaký maso, co už tu bylo hotový a k tomu jsem si udělala nudle se sojovou omáčkou (moje tajná vášeň ;-)). Mno, normální člověk, by asi přestal už jíst po večeři, ne však já! V jedenáct přišla chuť na vajíčka a nebylo cesty zpátky, takže jsme s mužem přerušili sledování filmu a šli dělat míchaný vajíčka.


A víte, já bych fakt chtěla, aby mi chutnalo zdravý jídlo, zeleninka a tak, ale nebylo mi to dáno. Navíc v kombinací se slabou vůli - to je děs! Ale co no, ráda si pochutnám a není to na mně vidět, takže proč ne :-D

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A jak má pak vedle tebe člověk hubnout co? Dyť, s tebou je problém i nepřibrat :) Ale jinak megagut :)

Michala řekl(a)...

Moc pěkný:))

Zdeněk řekl(a)...

Hm, takovéhle příspěvky s fotkama bych neměl číst před večeří. (Ještě že mám doma v ledničce mrtvé kuřátko.)

jan!čka řekl(a)...

Míšo, já tě asi nenávidim.. :D