čtvrtek 27. listopadu 2008

Velice moc se bojím...

Jsem to sem před nedávnem psala, tuto stejnou větu - a dneska to platí dvojnásob :-(

Dneska předposlední jízda v autoškole, tak říkal mi instruktor, že to bylo tak za tři... Tož se bojím, že to už nevytáhnu o moc :-(

Naopak mě uklidnilo, že na zkouškách se jezdí jen půl hodiny. Prej možná i míň, když pozná, že jsem šikovná. Na to jsem opáčila, že možná i naopak :-(

Pak se taky bojím své poslední jízdy, která snad bude příští týden, ale když tak koukám do diáře, bude zázrak, když bude mít p.Pospíšil čas zrovna stejně, jak ho budu mít já :-( Jestli si tu jízdu nezvládneme domluvit, tak jako nevím co :-(

Naučit se na testy nebude zdá se problém, ale nechci to zakřiknout. Technickou jsem ještě ani neviděla, ale snad se to naučím a nebudu tam vypadat jak blbka před tím komisařem. Udělat jízdu na poprvé zvládne prý v Brně průměrně každý třetí. Obávám se, že já budu určitě první nebo druhá :-(

Do toho se ještě hodlám učit na zkoušky a zápočty a chodit do práce, kde je mě teď velmi moc moc moc zapotřebí!

2 komentáře:

jan!čka řekl(a)...

Míši, neboj, já taky udělala jízdy až napotřetí. :) A jednomu borcovi řekl, když se koukl na jeho test, že s timhle může tak maximálně na koloběžku. :) Držim pěstičky!

Zdeněk řekl(a)...

Hej, držím palce a neboj se. Vím, že se mi do toho snadno kecá, ale zvládli to jiní, zvládneš to taky. ;-)