úterý 25. listopadu 2008

The Big Bang Theory

I přes spoustu práce, učení a autoškolování si občas (častěji než by se hodilo) najdu čas na nějaký ten seriál :-) Už jsem tu kdysi dřív psala o Zoufalých manželkách tak trochu a o Sexu ve městě.

Na The Big Bang Theory mě přivedl muž, za což mu děkuji :-) Hlavní postavy jsou Leonard, Sheldon a Penny. Leonard a Sheldon jsou fyzikové, a žijí tak trochu mimo realitu (hlavně Sheldon). Pak se do bytu naproti tim nastěhuje blonďatá Penny a trochu jim naruší tu jejich rutinu :-)

Tady je video z jednoho z úvodních dílů, kde se Penny seznamuje s tím, jak Sheldon a Leonard žijou :-)


A tady už se s tím Penny seznámila, ale pořád ještě ji může Sheldon překvapit :-)


Prostě je to sranda a i druhá řada je zatím povedená :-)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Mišáku! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk!

Zdeněk řekl(a)...

Tak teď budu asi za velkého nůba, ale BBT jsem zatím neviděl, i když o tom tolik lidí mluví. Ale vypadá to dobře, asi to brzo zkusím :-)

jan!čka řekl(a)...

Máš to špatně! Je to:
Mišáku! Ťuk! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Ťuk! Mišáku! Ťuk! Ťuk! Ťuk!
Musíš tam mít 3 ťuknutí a celý to třikrát zopakovat! Akorát v těch prvních dílech klepe trochu jinak, tak nějak normálně. Ale stejně je to můj miláček! :)

Luboš Motl řekl(a)...

Viděl jsem všechny díly tohoto božského seriálu, už proto, že jsem byl předlohou pro Sheldona. Pro fanoušky: příští rok to odvysílá poprvé TV Prima.