pondělí 4. srpna 2008

Sex and the City

Jsem začala před časem sledovat tenhle seriál. Vlastně jsem na to začala dívat kvůli tomu, že vyšel film navazující na seriál a já ho chtěla vidět, ale zdálo se mi jako holý nesmysl dívat se na film, když jsem doposud viděla asi jen půlku jednoho dílu. Tak jsem si řekla, že to zkusím.

Zatím jsem se přiblížila ke konci 3. série a musím říct, že ten seriál je v mnohém kouzelný. Nebudu popisovat všechna pozitiva seriálu. Se spoustou věcí tam řečených ani nesouhlasím. Ale občas jsem se v tom, co Carrie říká a zažívá, opravdu našla. Nejsou to žádné absolutní pravdy, se kterýma by se mohl ztotožnit každý (resp. každá). Ale když člověk zjistí, že někdo (i když je to jen seriálová postava) uvažuje stejně jako on, tak se hned může cítit o něco líp a věci si v hlavě srovnat. Myslete si o tom, co chcete, ale u mě to tak funguje. Občas prostě každý potřebuje někoho nebo něco, aby ho trošku popostrčil.

A víte co? Já chci bydlet v New Yorku :-)

Žádné komentáře: