pondělí 11. srpna 2008

A je to tu :-)

Právě jsem obdržela první zásilku z Fleru :-) Pošťačka zjevně byla trochu kráva, protože jenom zazvonila a když jsem zvedla ten telefon, tak do toho nic neřekla. Tož jsem si musela nasadit čočky a jít se podívat z balkónu, jestli dole je ten její vozík. Byl tam, takže jsem se urychleně oblíkla a běžela dolů. Pošťačku jsem zastihla jen tak tak, protože už chtěla odcházet. Naštěstí mi to předala a nemusela jsem valit na poštu. Konec historky :-)

Zásilka přišla v pořádku a zboží odpovídá mým představám :-) Objednala jsem si Náramek / Náhrdelník NIKKI. Vypadá skutečně jako na obrázku, což mě těší. Na krku vypadá skvěle, ruku mám moc tenkou, takže jako náramek to nosit nemůžu, ale to nevadí, protože si aspoň mohu beztrestně objednat něco zeleného na ruku :-D

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

moc pekne:-)

Anonymní řekl(a)...

Chceme fotku na krku :)

Mišáček řekl(a)...

Časem dodám :-) Nebo se v tom spíš někde ukážu, ale vzhledem k tomu, že to je bez podpisu, tak nevím, zda mě v tom uvidíš ;-)