úterý 5. srpna 2008

Klid v duši za šest pětek

Ta moje packa od ježka popíchaná mi nedala spát (ne doslova) a tak jsem s tím byla u doktorky. Vyseděla jsem si docela dlouhou frontu, ale měla jsem čtení, tak mě to tak netrápilo, a navíc jsem se bavila chováním některých lidí :-) Musím uznat, že mám vážně super doktorku se super ráznou sestrou, která má neuvěřitelně moc energie :-) Byla jsem odeslána na chirurgii, že tam mi to vyndají. Paní doktorka na chirurgii je Řekyně do ČR provdaná, takže když mi dloubala jehlou v ruce, snažila se mě rozptýlit tím, že se mě ptala na dovolenou a říkala, že má na Krétě bratrance. Packu mám ovázanou, ale mám si to večer sundat. Dvě bodlinky mi tam musela nechat, protože ven se tomu prostě nechtělo, ale říkala, že jim udělá cestičku a mohlo by se to dostat ven samo. No uvidíme :-)

2 komentáře:

jan!čka řekl(a)...

jezis, chudatko, cos provadela?!

Mišáček řekl(a)...

Tož poprvé jsem vlezla do moře a už to bylo :-(