čtvrtek 14. srpna 2008

One fine day...

Jednak je to film - celkem pohodový a milý, ideální na dobu, kdy je venku hnusně a vy máte chuť si jenom vlézt pod deku a nic nedělat :-) A hraje tam George Clooney ;-)

Ale o tomto filmu vlastně mluvit nechci a tento příspěvek nebude o něm. Jen se mi hodil ten název ;-) Chci tady popsat jeden fajn den, co jsem měla, zatímco jsem se snažila zabavit, než se muž vrátí z dovolené.

Takže ten den proběhl asi takto - to jsem si ráno pěkně zašla na pedikúru (a během poklusu od šaliny, abych nepřišla pozdě, jsem stihla vyřídit jeden pracovní hovor a připadala si velmi důležitě ;-)), na pedikúře jsem si krásně poseděla, vyslechla si nějaké nové drby a nechala si opečovávat svoje nožky :-) Pak jsem vyrazila do města na nákup dárečků pro mamku a ségru, zapadla do Yves Rocher a utratila tam nekřesťanské peníze :-) Pak jsem si sama zašla na kafe a četla si Premiere a čekala na Tibi, až mě vyzvedne :-) Pak jsme si zašli na oběd do Rebia (žiju zdravě aspoň jednou do roka :-D) a potom do kina - romatická komedie - nic moc náročného, jednou to vidět stačilo, ale neurazilo to :-) Pak ještě jedno kafe s Tibi a pak už domů...

Možná se vám to moc fajn nezdá a já nevím, co všecko by se tomu dalo vytknout, ale já jsem si ten den připadala fakt báječně.

A taky to tak trochu berte jako volné pokračování článku "Proč chci být bohatá..." - ten den jsem totiž utratila fakt velkou spoustu peněz! Nic není zadarmo...

Jako další pokračování "Proč chci být bohatá..." by mohl sloužit článek o tom, jak si chci kupovat hezké oblečení a botičky a kabelky a kosmetiku atd. Ale to už bych vám asi přišla jako děsná slepice, tak to radši nebudu rozebírat ;-)

Žádné komentáře: