neděle 14. září 2008

Vzpomínky...


Je zvláštní, jak silně mi písničky nebo jen melodie, dokážou připomenout nějakou dobu z minulosti. Třeba teď nedávno jsem si pustila Zoufalé manželky a ta znělka mě úplně vrátila do doby, kdy jsem se na ně dívala poprvé. Něco jsem tu o tom taky psala :-D Ale to je teď vedlejší, prostě jsem jenom uslyšela tóny té znělky a najednou jsem měla pocit, že je o několik měsíců míň. Totéž se mi stalo, když jsem jednou jela v šalině a poslouchala jsem Sto zvířat a při písničce "Jak zmírnit děs" jsem si vzpomněla na dovolenou v Bibione a tu atmosféru jaká tam byla a všecko kolem toho. Je to zvláštní, zvláštně pěkné a smutné zároveň. Někdy mě takto zpět do minulosti hodí i vůně, ale to méně často, ale efekt je stejný a pocity taktéž.

Prostě si tak v Brně sedíte v šalině a najednou celým srdcem toužíte, vrátit se do doby před víc než rokem, kdy jste vyjeli na dovolenou a přes všechna negativní očekávání jste si ji užili...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

No, a to furt chceš ty znělky u seriálů posouvat. Proč myslíš, že se na ně tak rád dívám :)