pátek 12. září 2008

Odhodlání

Jak tak koukám kolem sebe, tak celkem dost lidí se poměrně intenzivně a s nadšením věnuje sportu. A mě to občas taky chytá - bohužel pouze do té míry, že o tom přemýšlím. Skutek utek! Na bruslích jsem toto léto byla 3x - slovy třikrát! Mizérie - musím se ještě aspoň 2x k tomu dokopat, než počasí přestane být letního charakteru. To je takový poměrně splnitelný limit. Badminton - taky bída - snad to bude lepší přes semestr a třeba s Čeledí budu zase chodit hrát, protože minule to bylo super, sedělo nám to do rozvrhu, teď asi budeme mít smůlu. Běhat jsem chtěla začít, aspoň si to zkusit - nebyla jsem ani jednou! V sobotu jsem chtěla jít, ale bylo vedro jako blázen a to by mě na poprvé asi zabilo. Třeba se taky ještě hecnu než nasněží.

Mojí nadějí tedy zůstává univerzitní tělocvik - snad mi něco sedne do rozvrhu. Bohužel je nabídka volitelných těláků (na povinný už nemám nárok) silně omezena. Minulý semestr mi nevyšel volejbal, neboť začátečníci měli ve volitelném těláku jednu jedinou seminární skupinu a ta jaksi nečekala na Mišáčka :-) Uvidíme co letos a když nevyjde volejbal, snad vyjde aspoň aerobic...

Držte mi palce, ať se konečně řádně rozhýbu a nesedím na prdeli ;-)

Žádné komentáře: