středa 10. září 2008

Záhada vyřešena :-)

Jistou dobu se mi na nohách objevovaly malý modráky a já jsem pořád nemohla přijít na to, od čeho to je. Teď se mi tam občas objeví taky, ale už aspoň znám jejich původ.

Pod stolem mám postavený počítač a je bohužel zrovna na té straně, kterou od stolu odcházím. Od té doby, co se moje ségra odstěhovala, používám její židli, která je opravdu velká - taková ta ředitelská - sedí se na ní opravdu dobře a při sledování filmů a podobně je taky úžasná. Nicméně můj stůl má takové zajímavé umístění - když u něj sedím, tak jen kousek za zády mám už postel - a vzhledem k tomu jak velká je ta židle - no prostě a jednoduše - nemůžu se sem s tím vším pořádně vejít a několikrát týdně se mi stane, že když vstávám od stolu, prásknu se nohou o počítač. To pak vždycky následuje několik více či méně sprostých slov a krátká a prudká bolest - a pak ten modrák...

Zajímavá historka se zajímavou pointou, že? :-) No nemůžu sem pořád psát jen ty úžasné a objevné věci, občas to chce něco na odlehčení :-D

Lubík se mě před pár dny ptal, o čem píšu na blog, jestli jakože o ekonomii (protože - snad se nemýlím - on měl před časem taky blog a psal tam příspěvky s právní tématikou). O ekonomii bych klidně psát mohla, nicméně nejsem si zcela jistá kvalitou, které by takovéhle příspěvky mohly dosahovat a nedělám si iluze, že by to někoho z vás moc zajímalo :-) A nedělám si iluze, že někoho zajímá i to, co sem opravdu píšu :-( Něco se sebou musím udělat :-)

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Správně, ekonomie by nás určitě nezajímala :)

Anonymní řekl(a)...

Teď jsem si zahlasoval, že modrá je dobrá. Ovšem růžová je děsná...JTM kdy dojde ke změně barvy tvýho blogu? :-)

Mišáček řekl(a)...

Ke změně barvy asi nedojde :-) Růžová je pěkně viditelná a tak trochu agresivní barva :-)