sobota 27. září 2008

Šmírák

Taková zvláštní věc toto... V rámci snahy vyhnout se úklidu a dalším povinnostem jsem se záhadně (no až taková záhada to není no) doklikala na blog člověka, kterého osobně neznám a nikdy jsem s ním nijak nekomunikovala, pouze navzájem víme o své existenci. A já si tak pročítám jeho blog a připadám si vlastně hrozně zvláštně. Všichni píšeme články na svoje blogy proto, aby je někdo četl a aby nám řekl, že je četl a co si o nich myslí. Nicméně! Když se dozvím, že někdo čte můj blog, tak musím přemýšlet, co si o mně čtenář na základě mých článků myslí - a jsem zděšená! Proto doufám, že aspoň moji kamarádi, co mě znají i mimo blog, si o mně i nadále myslí, že jsem naprosto skvělá, protože ti, kdo mě neznají a čtou to tu, by mohli mít jiný názor. (Už třeba jen kvůli tomuto článku, který je o ničem a nevyjadřuje to, co původně měl. Ale ono mi to nějak nešlo se správně vyjádřit. Ach jo! Jde to se mnou z kopce. Když nenapíšu smysluplný příspěvek na blog, nevím, jak budu schopná napsat alespoň mírně ucházející diplomku o daních :-()

1 komentář:

Medvídek řekl(a)...

Mně to dává smysl. Taky si někdy takové otázky kladu. A vždycky dojdu k závěru, že psát blog není až zase taková legrace :-D