pondělí 8. září 2008

Pořádek v životě...

... nebo aspoň v dokladovce :-)

Dokladovka je věc, kterou si kupuju poměrně často :-) A vzhledem ke stavu té současné, mě nákup čeká opět. Naštěstí OD Vágner stále prodává (aspoň teda doufám) tu stejnou, takže nemusím nikde nic hledat a vybírat a vždycky jen koupím totéž znovu (teď si připadám jako lidi, co si z tohoto důvodu kupujou "prestižky" :-D). Mi se ta moje totiž vždycky poměrně rychle roztrhá a ta co mám teď je jakási načernalá (asi se zabarvila o kabelky) a to původně byla bíla - a ještě jsou na ní takový barevný skorokolečka :-)

Nosím tam takové běžné věci a k tomu asi milion navštívenek :-) Jsem jich použila asi tak 5 z nich jenom, jak jsem na to teď tak koukala, ale to je šumák, já prostě jak vidím navštívenku, tak si ji musím vzít. Ale říkala jsem si, že uklidit by to tam chtělo a tak jsem aspoň tři vyhodila :-) Jednu z autoškoly Boris Obst, kterou snad nebudu potřebovat, neboť autoškolu dělám u Pospíšila (jsem o tom tady ještě nepsala, ale napíšu o tom, až budu mít víc zážitků nebo až to udělám - o čemž někdo prohlásil (Mítek nebo Davídek), že to bude za pět let! Tak to jakože nebude, protože se to dá dělat jen 18 měsíců (je to v zákoně) :-D) No další vyhozená navštívenka ani nebyla navštívenka, ale jenom papírek s číslem jedné doktorky z dětské polikliniky - taky asi nebudu potřebovat v nejbližší době (navíc je to určitě na netu, když tam je i líšeňská poliklinika :-)). A poslední byla z optiky, kde jsem si kupovala svoje první (a možná i druhý) kontaktní čočky a kde jsem nebyla spokojená a už tam nechodím a nebudu chodit.

Tož vidíte, že moje dokladovka i já jsme zažily pořádný šok a změnu :-)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Taky si půjdu udělat pořádek v peněžence :)