úterý 15. května 2007

Čas pááádííí, čas letííí...

...a hlavně je ho strašně málo :-( Učení mám až nad hlavu, na nic jiného není v podstatě čas :-( Fakt nejsem zvyklá odmítat pozvání kvůli učení :-/

Dneska jsem psala pojišťovnictví, no asi žádná sláva ale ani žádná tragédie no, ale ještě mě čeká druhá písemka, v pátek odpoledne jdu na daně (takže přijdu pozdě na buřty!!! grrr...!), pak se budu zároveň učit pojištovnictví a hospodářskou politiku, v úterý druhá písemka z poji, ve čtvrtek hopo, další týden ve středu němčina, pak pravděpodobně druhý termín z hopo :-/ Ne, ne, ne, žádný takový!!! Já to dám, musím, prostě musím!!!!!! Tak klid jo? Ještě že už mám tu bakalářku napsanou, jinak bych se šla asi oběsit...

Jo a taky jsem stresařka děsná, to víte? Tak teď už jo!

Jo a v investičce jsem přišla od včerejška od večera do teď asi o 18.000,-

Tak a je to! Muselo to ven!

Jinak jsem v pohodě, fakt :-)

Jo a taky je na prd, že zahajovací ohňostroj je tento pátek! :-(

A vůbec sakra!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

KLID.
Všechno se zvládne.
Takovýhle stresových zpráv mi na ICQ denně přichází hned několik. neberte ty státnice zase tak moc vážně.
Všechno se zvládne. Čas bude. Nebudou ty zkoušky tak hrozné, jak se zdají být.
To je třeba si říkat večer před usnutím.
Takže v pohodě a s klidem...
Sajuri