pátek 11. května 2007

Nálada, nálada, nálada...

Kolik nálad za den vystřídáte???

Já poslední dobou zjišťuju, že se mi nálady hrozně moc mění... A někdy ani nevím proč! Většinou to vím, ale tím je to možná ještě horší, protože mě někdy rozhodí děsná blbina!

Tak třeba včera - vstávala jsem s náladou pod psa, pak to bylo celej den dobrý, hlavně tělák super, pak jsem šla něco řešit kvůli BP, ale nějak to uplně neplnilo moje očekávání, takže jsem se nudila a věděla jsem, že nesmím odejít, takže pak jsem byla docela otrávená, pak jsem přišla domů a měla jsem strašnou náladu uklízet, pak byl večer a mě opustila veškěrá energie a dobrá nálada a zapadla jsem do postele nezvykle brzo.

Dneska jsem vstávala s neutrální náladou, pak jsem šla na cviko, který je obvykle nudný až hrůza, ale dneska mě to bavilo, pak jsem se urychleně vydala na líčení session, po cestě jsem ještě potkala kamaráda takže nálada super, pak jsem konečně dorazila na místo a nálada pořád velmi velmi velmi dobrá (až na zklamání z toho jak málo nás tam bylo :-(), pak jsem si hrála asi s prvním dítětem, které se netvářilo, jakože se mě bojí nebo že jsem děsně nesympatická, takže ještě lepší nálada, pak jsem přišla domů a zničeho nic jsem měla chuť se jít zahrabat a teď už jsem zase v pohodě a baví mě psaní bakalářky...

Já si prostě vážně asi začnu myslet, že nejsem uplně v pořádku :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Co je to líčení session? A co ta hra s dětmi? Já netušila, že máš v lásce tyhle malé, podivné a zvláštní zvuky vydávající tvory.

Mišáček řekl(a)...

Já proti dětem nic nemám, to spíš děti asi mají něco proti mně, protože zatím se na mě skoro všechny děti vždycky dívaly jako na nějakou škarednou čarodejnici! Ale nedávno mi jedna kamarádka v šalině řekla (dlouho jsme se před tím neviděly a tohle bylo první, co s ní vypadlo), že se tvářím hrozně nepříjemně tak jestli ono na tom něco nebude :-/