úterý 29. května 2007

Jen tak různě, co mě napadá...

...jen se snažím dělat všecko pro to, abych se nemusela učit němčinu, takže nečekejte nic objevného ;-)

Jak jsem si tu posledně zoufala ohledně té zkoušky, tak to dopadlo nakonec dobře ;-) Teda vlastně chvalitebně, jakože za 2, čili C :-) Moc pěkně jsem si se zkoušejícím popovídala na téma jak a proč se vlády zadlužují. Asi 5 minut před tím něž jsem šla dovnitř, jsme se bavili o tom, že tohle je divná otázka a není k ní co říct. Jsem se málem začala smát, když jsem si to vytáhla. Naštěstí jsem ale využila možnosti připravit se a napadlo mě tam dost věcí (takže jsem to asi fakt uměla o něco líp než jsem si myslela ;-)) a pěkně jsme si o tom popovídali. Teda mně se zdálo, že celkem pěkně povídám, jestli si to myslel i zkoušející to nevím :-) Pak jsme si taky povídali o konjunkturálních indikátorech a o tom kdy se vyplatí zavést fixní směnný kurz :-) Mi po téhle zkoušce spadl dost velkej kámen ze srdce :-)

Další věc je ta, že jsem myslela, že sem dám nějaké fotky z buřtování, ale na žádné nejsem - kromě jedné, na které mám záda, takže žádný fotky nebudou :-P

Z němčiny už mi začíná hrabat, z ničeho nic mi naskakujou v hlavě slovíčka - bestätigt, beschäftigt, beschädigt a podobně a celý se mi to plete dohromady :-(

Šla bych bruslit!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

no však jó
v.