sobota 19. května 2007

Buřtíčky...

... jojooo, byla to vymazlená akcička s cool lidičkama!

Nééééé, to co jsem teď napsala nemyslím vážně, nebojte se :-D To jsem si jen vzpomněla na zpáteční cestu, kde jsme na tuhle mluvu nějak narazili :-) Fakt se takhle běžně nevyjadřuju :-)

No ale je nicméně fakt, že buřty byly moc fajn.

Já teda špekáčky vlastně ani nemám moc ráda, jen takový ty konce, co jsou vlastně vždycky splánený, mi chutná jak to křupe :-) Ale chlapce, co mi buřta koupili, musím pochválit za výběr - 60 % masa to je super :-) Určitě to bylo lepší než pravé Lidl opíkáčky (nebo jak to bylo???) :-) No to je jedno, ale jednou za čas buřt neuškodí :-) Naposledy jsem ho měla v únoru - opékán byl v krbu :-)

A krom jídla a pítí (ano trojitý (odhadem) panák rumu v kofole byl moc fajn :-)) to bylo samozřejmě taky super ;-) I přes to, že mi většinu večera byla zima a musela jsem se zdržovat v blízkosti ohně, což bylo poněkud nepříjemné, neboť dým jde vždy přesně tam, kde stojím :-/ Ale aspoň mi pak vlasy voněly jako uzené, což by se někomu možná mohlo líbit :-D

Nicméně pěkný večer už je fuč a já se musím učit a ocenila bych, kdyby se někdo odhlasil z pátečního termínu na hopo, abych se tam já mohla přihlasit!!!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Pro vegetariánku je rozbor špekáčků a opékáčků bezesporu zajímavé počtení.
Sajuri