neděle 5. dubna 2009

Den čtvrtý - doplněná verze :-)

4. 4. 2009

Sobotu vezmu stručně, protože kdybych se měla rozepsat o všem, co jsem snědla, tak to nikdo nebude číst. Ne že bych si myslela, že to někdo čtete :-D

V sobotu se konečně konalo něco jako snídaně (úspěch!) - povidlový šáteček a čaj. Pak do oběda jsem jen uzobla kousek sýra a jednu tyčinku Merci. Na oběd byla pórková polívka z úžasnými nokánky (ovšem je v nich žloutek :-/), a pak rybí prsty (protože jich máme doma neskutečné a zcela zbytečné množství) a k tomu bramborová kaše a jen velmi velmi VELMI malé množství tatarky light. Pak jsem snědla něco, co se jmenuje Nutty Nougat (menší Snickers prostě), 2 kusy Záhrivských nití (jen 25 % tuku, ovšem uzené), večer jsem zobala domácí piškot, co mamince zbyl po výrobě zákusků (opět vajíčka, jaj jaj) a pak ještě rohlík se sýrem a se šunkou. Někdy v průběhu těch všech věcí jsem k večeři měla zeleninový salát se sýrem, vajíčkem (převážně bílek, takže neškodné) a párkem (jen pár kousíčků). Pití uspokojivé, ovoce žádné. Ten zeleninový salát je tatínkova specialita, protože to je dle jeho slov jediný způsob, jak do sebe dokáže dostat najednou větší množství zeleniny :-)

EDIT: Ještě bych chtěla dodat, že když si dávám čaj, tak vždy s dvěma kostkami cukru (když je menší hrnek tak jen jednu), obvykle černý nebo bylinkový, ovocné moc nepiju, zelené taky, ještě mám doma bílý čaj, tak to občas taky :-)

Žádné komentáře: