pátek 3. dubna 2009

Den druhý

2. 4. 2009

Včera to byla taky celkem mizérie. Vstala jsem o půl osmé, kopla do sebe čaj a to bylo vše až asi do jedenácti hodin, kdy jsem opět dorazila domů. Špatné. Tož jsem posnídala půl krajíce chleba s florou (máslo nejím) a kolibou a k tomu sterilovaný okurek (po tom se můžu utlouct). Poté jsem se hned dala do chystání oběda. Vytáhla jsem si z mrazáku kuřecí maso s provensálským kořením a ananasem (což jsem zjistila až příliš pozdě, ananas mám ráda, ale k zelenině se fakt asi nehodí :-D), k tomu si v troubě udělala hranolky (hmmm, aspoň že jsem je pekla a né smažila), kydla jsem tam trochu tatarky (tak 1/3 toho, co bych si dopřála normálně) a udělala si trochu čínské zeleninky Findus.



Ta zelenina je trochu pokrok, ale dala jsem si ji jen proto, že se snažím se sebou něco udělat, chutná mi, ale neutluču se po ní. Navíc se vůbec nehodila k tomu ananasu, ale snědla jsem to bez újmy na zdraví :-)

Pak jsem do sebe hodila ještě 1/8 frgálu (naštěstí poslední, všecko ostatní z tý obrovský krabice jsme už snědli) a vyrazila za mužem. Po stresujícím nákupu plném nejapných poznámek (na téma "Kladenská pečeně se ale nehodí k té tvojí dietě...") jsem doma začala zobat nějaké úžasně zdravé (zaručeně :-D) brambůrky, značku si nepamatuju, ale je to něco Active bla bla bla, prostě takovej ten posolenej papír, celkem dobré. U muža mám prostě pořád potřebu něco zobat. Doma to nemíváme, tak mě to ani nenapadne, u něj jsem začala hřešit. K večeři jsem dostala vepřové maso s opíkanýma bramborama (příprava zdravá - jen olivový olej a pak šup do mikrovlnky na horkovzduch :-)). A taky 3/8 rajčete a 4 plátky okurky - jojojo!To je možná všechno. Jo pití - dostačující, většinou čistá voda nebo voda se sirupem, k obědu cola.

Ovoce nula (ten ananas nepočítám, fakt jako ne...) a zelenina teda ta tepelně opracovaná a pár kousků k večeři, lepší než nic. Maso k obědu i k večeři, taky by to nemuselo být. Pokrok drobounký no... Začátky jsou těžké :-)

4 komentáře:

Michala řekl(a)...

Míšo, docela dobrá varianta místo margarínu a másla je olivový olej. Když máš nějaký dobrý, tak je to dobrota, nejlépe na toastík nebo opečený chlebík, mňam.

Mišáček řekl(a)...

No mi margarín nevadí (i když teda jím jen Floru vlastně, případně to, co mi nabídnou na návštěvě), máslu jsem tak odvykla, že mi ani moc nechutná asi :-) Jedině na čerstvej chleba nebo na vánočku :-)

Ale ten olivovej olej zkusím, kdysi jsem si dávala na toasty česnekový :-))

KouzelniCZech řekl(a)...

Ta zelenina vypadá moc dobře, vypadá pak stejně jako na obrázku?

Mišáček řekl(a)...

Právěže jo, mají toho několik druhů - ještě thajskou a vietnamskou určitě. A obsah skutečně odpovídá obalu, možná už jsi to u mě někdy jedl. Findus je celkem dobrá značka, jediné co mě vyloženě zklamalo byly rybí prsty, to byl vyloženě hnus.